Kniha Public relations
Profesionální propagace a komunikace jsou klíčovými pilíři úspěchu v moderním vinařském světě. Tato publikace nabízí ucelený přehled strategií, jak efektivně prezentovat vinařskou značku, zaujmout cílové publikum a uspět v konkurenčním prostředí trhu s vínem.




Profesionální propagace a komunikace jsou klíčovými pilíři úspěchu v moderním vinařském světě. Tato publikace nabízí ucelený přehled strategií, jak efektivně prezentovat vinařskou značku, zaujmout cílové publikum a uspět v konkurenčním prostředí trhu s vínem.
Technické parametry
- Název: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
 - Autor: Luboš Bárta
 - Vydavatel: Radix
 - Rok vydání: 2024
 - Jazyk: čeština
 - Počet stran: 160
 - Vazba: tvrdá vazba
 
Využití
- Studijní materiál pro vinaře a pracovníky v oblasti vinařského marketingu
 - Praktický návod pro majitele vinoték a vinařství, jak komunikovat se zákazníky
 - Inspirace pro tvorbu reklamních kampaní, eventů a sociálních sítí
 - Učební pomůcka v oborech gastronomie, obchod a marketing
 
Výhody
- Praktický a srozumitelný výklad specifik PR ve vinařství
 - Kombinace teoretických principů a konkrétních příkladů z praxe
 - Zaměření na aktuální trendy v komunikaci vína
 - Užitečné rady pro budování značky a vztahů se zákazníky
 
Kniha „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“ je spolehlivou součástí výbavy každého vinaře, zahrádkáře či domácího kutila. V nabídce Vinařského domu Kopeček najdete další kvalitní hobby potřeby, vše pro vinaře a zahrádkáře pro vaše projekty i každodenní práci.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.