Kniha Public relations
Profesionální propagace a komunikace jsou klíčovými pilíři úspěchu v moderním vinařském světě. Tato publikace nabízí ucelený přehled strategií, jak efektivně prezentovat vinařskou značku, zaujmout cílové publikum a uspět v konkurenčním prostředí trhu s vínem.




Profesionální propagace a komunikace jsou klíčovými pilíři úspěchu v moderním vinařském světě. Tato publikace nabízí ucelený přehled strategií, jak efektivně prezentovat vinařskou značku, zaujmout cílové publikum a uspět v konkurenčním prostředí trhu s vínem.
Technické parametry
- Název: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
- Autor: Luboš Bárta
- Vydavatel: Radix
- Rok vydání: 2024
- Jazyk: čeština
- Počet stran: 160
- Vazba: tvrdá vazba
Využití
- Studijní materiál pro vinaře a pracovníky v oblasti vinařského marketingu
- Praktický návod pro majitele vinoték a vinařství, jak komunikovat se zákazníky
- Inspirace pro tvorbu reklamních kampaní, eventů a sociálních sítí
- Učební pomůcka v oborech gastronomie, obchod a marketing
Výhody
- Praktický a srozumitelný výklad specifik PR ve vinařství
- Kombinace teoretických principů a konkrétních příkladů z praxe
- Zaměření na aktuální trendy v komunikaci vína
- Užitečné rady pro budování značky a vztahů se zákazníky
Kniha „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“ je spolehlivou součástí výbavy každého vinaře, zahrádkáře či domácího kutila. V nabídce Vinařského domu Kopeček najdete další kvalitní hobby potřeby, vše pro vinaře a zahrádkáře pro vaše projekty i každodenní práci.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.